• Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Agurra da ongietorria eta Andramendi, Beasaingo ikastolazaleen altzoa.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Euskaltzaleak gara, eta eskuarekin mintzatzen gara hitzak iristen ez diren lekura.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Kabitzen da mundua gure geletan, eta gure umeak mundura ateratzen dira.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Senaz sortzen dugu, sorlanak zentzatzen gaitu.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Nortasunik aberatsena, besteena bere baitan biltzen dakienarena.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Osatu nahi dugu Euskal Herria, osatuko gaituzten errealitateekin.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Munduaren abiadura hartu dugu, bizkor eta sendo.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617

¡Atención! Este sitio usa cookies y tecnologías similares.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso. Saber más

Acepto

Cómo utiliza Google las cookies

Una cookie es un pequeño fragmento de texto que los sitios web que visitas envían al navegador y que permite que el sitio web recuerde información sobre tu visita, como tu idioma preferido y otras opciones, lo que puede facilitar tu próxima visita y hacer que el sitio te resulte más útil. Las cookies desempeñan un papel muy importante, ya que sin ellas el uso de la Web sería una experiencia mucho más frustrante. Mas Información

 

circulares    menu   imagenes   matricula1   8 

Ratio: 5 / 5

Inicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activado
 
 
psikomotorea1

ESKUAK

Gizakia eta teknikan Oswald Spengler-ek dio gizakia iritsi den mailara iritsi bada bere eskuei esker izan dela.

Gizakiaren zerebroa hain modu harrigarrian gure arbasoen eskuen trebetasunari esker garatu ote zen ala alderantziz gertatu ote zen? Garbi dagoena hau da: gizakiaren zerebroa eta eskuak lotzen dituen nerbio sarea ikusgarria dela. Ikusmena eta eskuen arteko koordinazioak ,beraz, izugarrizko garrantzia du garapen psiko-motorean. Koordinazio hau adimenaren garapenean funtsezkoa da.

Lehen zortzi astetan gure haurrak ia ezer ez du egingo eskuekin eta itxita edukiko ditu.

Bigarren hilabetean, eskuak lasaitu eta ireki egingo ditu. Haurrak etengabe aztertuko ditu, ahoratu egingo ditu eta gauzak hartzeko lehen saiakerak egingo ditu.

Une aproposa benetako jostailu eder bat haurrari emateko: txintxirrina (sonajero). Bere hots, itxura eta koloreengatik, estimulo iturri agortezina izango da une honetatik aurrera. Hartu, utzi, mugitu, miazkatu, hotsa atera, ... Txintxirrin desberdinak eskainiko dizkiogu haurra asper ez dadin.

Gure haurrak zerbait hartu nahi duenean, erronka berri bati egin behar dio aurre: distantziak kalkulatzen ikasi behar du.

Lauzpabost hilabete dituenean ohartuko gara, bere esku eta besoen nolabaiteko kontrola baduela. Sei hilabeterekin gutxi gorabehera ez usteko berri bat emango digu: gauza bat esku batekin (ala biekin) hartzeko gai dela. Tresna hori lau behatzen eta esku-ahurraren artean edukiko du. Bi gauza batera hartzeko gaitasunik ez du oraindik eta eskuan duena uztea ere kosta egingo zaio. Eskuetan duena ahora eramango du. Eskuak, ikusmenak eta ahoak tresna desberdinei buruz informazioa ugari emango dizkiote eta zerebroak etengabe prozesatu egingo du.

Zortzi bat hilabete dituenean, eskuetan tresna bat badu eta guk eskatzen badiogu, ematen saiatuko da. Ziurrenik ez du asmatuko: ez du uzten jakingo. Nolanahi ere trukaketak egiten hasi ahal izango dugu. Behatz lodia martxan hasten da. Eskuetako bat nagusitzen hasi da jadanik (halere oraindik goizegi da ezkerra ala eskuina den esateko)

Adin honetan haurrek asko disfrutatzen dute tresnak kaxatan sartuz, ondoren irauli, dena sakabanatu eta berriro kaxatan sartuz. Kuboak pilatuz, dorreak egingo ditu eta gozamen handiz bota egingo ditu. Piezak bata bestearen barruan sartzea ere asko gustatuko zaio eta lan honek trebetasun maila handia eskatuko dio.

Haur bat, gauzak nahi bezala hartu eta utz ditzakeela ohartzen denean, etengabe jolas horretan hasten da, hartu bota, berriro hartu eta berriro bota.

Arte lanaren hastapenak

Bigarren urtebetetzea baino lehen, has gaitezke gure haurrarekin zenbait lan egiten. Errazenetik hasiko gara. Ura eta hondarra eskainiko dizkiogu bere lehen esperientziak egin ditzan. Bi urterekin buztina emango diogu eta hirurekin plastilina. Bere lan horiek merezi bezala goraipatuko ditugu eta leku esanguratsuak ipiniko ditugu gure adiskideei erakusteko. Koloretako arkatzak hiru urterekin eskainiko dizkiogu. Gure artista txikiak ondo pasatzeaz gain, bere adierazpena eta espresibitatea azalduko ditu eskuen trebetasuna lantzen ari den bitartean.

Historia de la Ikastola de Beasain

ANDRAMENDI ELKARKIDETZAN ETA ELKARLANEAN

8.fw.png7.fw.png11.fw.png12.fw.png5.fw.png4.fw.png1.fw.png9.fw.png3.fw.png16.fw.png13.fw.png6.fw.png2.fw.png14.fw.png10.fw.png15.fw.png