2017-12-11 / 2017-12-15

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

2017-12-11 / 2017-12-15

Elkartasun Ikastolak Europar Kooperatiba Elkartearen Batzar Nagusia egin zen, atzo, Orion. Xede bakar bat zuten batzartutako kooperatibistek: premiarik handiena duten ikastolei laguntzea. Ia 800.000 euro banatu zituzten eskaera egin zuten ikastolen artean. Berriro ere agerian geratu zen kooperatiben balio nagusietakoa: gizarte ekintzarena.

Udaberria, bizi egarria', Apirilaren 1etik 8ra. Ekitaldia Apirilaren 5ean 17etan nana. gunean.

Parte harteko beharrezkoa da hemen izen ematea edo E-mail hau spam roboten kontra babestuta dago. JavaScript aktibatuta izatea behar duzu hau ikusteko. helbidera idaztea.

Beti gehiago ikasteko prest. Horregatik oraingoan hezkuntzaren arlotik egingo dugu eta harekin lankidetzan. Plazer egiten digu zuei aurkezteak ´Udaberria, bizi egarria’ erakusketa eta ekitaldia, kultura japoniarrean murgiltze bat da, SUMI-E praktika ikasiz eta praktikatuz, Iñaki Bastarrikaren eskutik, artista eta eragile baita, eta Andramendi ikastolako ikasleak eta ikastola bera protagonista direla. Martxoan eskolan bertan egingo diren lanen ondotik, irakaspen ziklo aberasgarri hau osatzeko, erakusketa bat prestatuko da, Iñakiren marrazkiekin batera, eskolan bertan berarekin batera ikasleek landu dituzten marrazkiak eta trebetasunak hona ekarriz. Horri gehituko zaio ekitaldi oso berezi bat: aurkezpena egiteaz gain, egun horretarako prestaturiko dantza bat emango da, lau musika-tresna eta musikarik lagunduta. Erakusketa gure gunean -nana- izango da apirilaren 1etik 8ra, eta ekitaldia apirilaren 5ean egingo da, 17.00etan, Tabakalerako barruko Plazan. Aukera bikaina gure bihotzak irakaspen eta ikaspen modu berrietara zabaltzeko

Sumi-e Beasaingo Ikastolan

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

View the embedded image gallery online at:

ERRALDOIEN URRATSAK

Beasaingo Ikastola Euskal Herriko Ikastolen Elkartean dago eta Herri Onurako kooperatiba da. Beasainen erdian ari da . 2016-17 DBHko lehen maila emanez hasiko du, eta Beasainen Haur Hezkuntzatik 16 urte bitarteko Haur Hezkuntza eta Oinarrizko Hezkuntza osoa ematen dituen ikastetxe bakarra izango da, 0tik 16 urte bitartera, beraz.. Hazten ari gara eta, 2016-17 ikasturtetik aurrera Urbialde Plaza azpiko beste 1200 m2 berri ditu DBH eskaini ahal izateko.

Jaurlaritzak otsailaren bitarte ireki duen matrikula-kanpainarako jakingarriak topatuko dituzu atal honean :

* BEASAINGO IKASTOLAren aurkezpen-bilerak

* Beasaingo Ikastolako kuotak eta zerbitzu kuotak

* Matrikulatzeko Ikastolara ekarri beharreko dokumentazioa

* Barematu beharrik izan ezkero kontutan hartu beharreko irizpideak

* Matrikulazio epeei buruzko informazioa

Harremanetarako Idazkaritza -ordutegia : 9:00etatik 13:00etara . 14:30etatik 18:00etara

Telefonoa : 943-889617

{youtube}j9sZdVjvUJM{/youtube}     {youtube}xUJA_Jd86xw{/youtube}