IKT

Badira ikasturte batzuk Andramendi Beasaingo ikastolak, Scratch proiektua erabiliz, bere Hezkuntza Proiektua garatzen duena. Proiektu hau hezkuntza etapa guztietara hedatua dago, Haur Hezkuntzako 5 urteko gelatik DBHra.

MBOT ETA MBLOCK...

Beasaingo Ikastolak Scratch jr, Beebot, The foos, Scratch, Probot eta Makey-Makey programen erabilera sustatzen ditu, Programazioaren hastapenerako baliabide hauek sustatzen dituzten gaitasun eta trebetasun pertsonal zein profesionalak eta sormena elkarrekin uztartzeko. Kalitatezko hezkuntza eta ikaskuntza esanguratsua bultzatzeko. Teknologia berriekiko dauden ezkortasun, beldur eta aurreiritziak alboratu eta benetan egungo gizarteari dagokion hezkuntza sistema martxan jartzeko. Komunikazio bide bezala ere erabiltzeko, ikastolan sortzen diren ekoizpenak ikas komunitatea osatzen duten eragileekin (irakasle, ikasle, familia, ingurunea/ikastola) partekatuz.

Inicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio desactivado

1.Noiz sortu ziren? Mitchel Resnick-ek sortu zuen 2007an Kindergarten taldearekin MIT (Massachussetts-eko Institutu Teknologikoa) Media Laborategian. MIT Media Labeko Lifelong Kindergarten Groupen proiektu bat da Scratch. Dohakoa da. Scratch-a programazio edo kode lengoaia ikasteko ikaskuntza ingurune bat da. Aplikazio hau programazioaren munduan hasiberriak edo ezjakinak direnei zuzenduta dago. Scratch jr berriz, programazio edo kode lengoaia ikasteko ikaskuntza ingurunea da Scratch-a bezala baina kasu honetan ikasleek idazketa eta irakurketa oraindik menperatu gabe dituztenez, irudien bidez programatzen ikastea du helburu. 4-5 urtetik aurrerako umeei zuzenduta dago.

15.fw.png6.fw.png10.fw.png11.fw.png7.fw.png2.fw.png16.fw.png13.fw.png1.fw.png3.fw.png4.fw.png14.fw.png5.fw.png9.fw.png12.fw.png8.fw.png