ZERBITZUAK

25 urtez Beasain euskalduntzen. Ikastolak herriari eman diezaiokeena da. Herri onurako kooperatiba da eta ikastola-orduz kanpo eta Ikastola urte osoan zabalik mantenduz ekiten diegu gure zerbitzuei.

Orduz ordu, egunez egun eta urtez-urteteuskararen eta ikastolaren lekukoa zabalduz belaunaldiz-belaunaldi.

ZERBITZUAK

Texto falta da

DOHAKO BALIAPIDEAK:

Egunero ikastolak eskaintzen dituen zerbitzuez gain, erabili nahi dituenarentzat honako zerbituz edo baliapideak eskaintzen ditu Andramendi Beasaingo ikastolak:

Estudio gela

Ikasleek etxean egin behar izaten dituzten edota egin nahi dituzten lanak burutzeko, arratsaldero estudio gela zabalik dago 4,45etatik 6,30etara. Bertan beti izaten da irakasle bat.

Liburutegia

Ikasle, guraso eta irakasleei interesatzen zaizkien liburuak irakurtzeko egun osoan erabil daiteke, eta bertan izango da arduradun bat, bai ikasleei eta baita gurasoei ere erantzuteko. Arratsaldeak libre dituzten ikasleek bertan aritzeko modua dute.

Kirola euskaraz

Eskola barruan lantzen duten gimnasiaz gain, kiroletarako prestatzaile euskalduna izango dute ikasleek astean bi edo hiru egunetan euskaraz prestatzeko. Kirol bidez lagunartea zabaldu eta euskara ez baztertzeko aukera paregabea.

Guraso eskola

Astean behin, ordu t'erdiko saioa izaten da, egungo munduan aurreikusten diren eta gure seme.alaben heziketan eragina duten errealitateez, pedagogiako tailerra... Beasaingo ikastolako gurasoentzat bakarrik.

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Txikitatik hasi eta haurraren garapenean urte garrantzitsuenak kontuan hartzen dituen hezkuntza proiektu aberatsa eskaintzen du Beasaingo Ikastolak.

0tik 12 urtera arteko hezkuntza emateko beharrezkoak diren Hezkuntza Sailaren baimenak ditu horretarako.

Eskaintza orfizialaz gain (Haur Hezkuntza/ Lehen hezkuntza), familien beharrei erantzun nahirik, eskola orduz kanpoko zerbitzu ugari jartzen ditu ikastolak gurasoentzat eta ikasleentzat.

10.fw.png12.fw.png5.fw.png4.fw.png1.fw.png7.fw.png13.fw.png3.fw.png16.fw.png15.fw.png6.fw.png2.fw.png11.fw.png9.fw.png8.fw.png14.fw.png