HAUR HEZKUNTZA

nerea telleria
Nerea Telleria

Nerea Telleria Insausti. Haur Hezkuntzako gradua Heziketa Bereziko espezialitatearekin (EHU-n) eta Lehen Hezkuntzako gradua (Mondragon Unibertsitatean) bukatu ondoren, lan desberdinetan jardun eta gero 2020an hasi zen Beasaingo ikastolan lanean.

Haur Hezkuntzako hezitzaile eta irakasle laguntzailea gisara dihardu.

oihane oregi
Oihane Oregi

2019an hasi zen lanean Beasaingo Ikastolan, bertan praktikak egin ondoren.

Haur-hezkuntzako goi-mailako heziketa zikloa burutu zuen Tolosako Inmakulada lanbide eskolan eta Haur Hezkuntzako gradua Donostiako magisteritza eskolan.

Haur eta gazteen aisialdiko begirale gisa jardun da.

Beasaingo Ikastolako ikasle ohia da.

Eider Larrea

2015an hasi zen lanean Beasaingo Ikastolako Haur-ikastolan 2012-2014 ikasturtean, Haur Hezkuntzako Goi zikloko ikasketak burutu zituen Oianguren Institutuan. 2014an Pikler Loczyren ekarpenetan formatua.

Jaione Gorrotxategi

2015 etik ari da lanean Beasaingo Ikastolan.

Ordiziako Oianguren Institutuan burutu zuen Haur Hezkuntzako goi mailako heziketa zikloa. Haur eta gazteen aisialdirako begiralea eta Informatika Sistemen Administrazioko teknikaria da.

ekine anuntzibai
Ekhiñe Anuntzibai. Haur Eskola

2013an hasi zen lanean Beasaingo Ikastolan. Haur Hezkuntzako irakasle gradua burutu zuen Nafarroako Unibertsitatean Publikoan, Psikomotrizitate alorrean. Beasaingo Ikastolako ikasle ohia da.

Haur Hezkuntzako tutore da.

Beasaingo Ikastolaren Historia

11.fw.png2.fw.png6.fw.png14.fw.png4.fw.png15.fw.png8.fw.png7.fw.png1.fw.png3.fw.png16.fw.png9.fw.png12.fw.png13.fw.png5.fw.png10.fw.png