• Kabitzen da mundua gure geletan, eta gure umeak mundura ateratzen dira gelatik.
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Askatasuna maite dugu, maitatzeak aske egiten gaituen bitartean.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Atsedena maite dugu, lana egin ostean; atsedena, adiskideen artean biltzeko.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Osatu nahi dugu Euskal Herria, osatuko gaituzten errealitateekin.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Atzo zen bihar eta gaur atzo zen, etorkizunean sinistea kontu.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Nortasunik aberatsena, besteena bere baitara biltzen dakienarena.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Garenak gara, beste batzuk gu ez bezalakoak direlako.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Ikasi nahiak egiten gaitu umilago, jakintzak sendoago.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Agurra da ongietorria eta Andramendi, Beasaingo Ikastolaren altzoa.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Poza piztu. Toki bat badugu denentzat, tarte bat beti.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Osasuntsu gara, bihotza eta burua konpasean eramaten baditugu.
  • Euskaltzale gara, urteko 365 egunetan
  • Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Bihotzari entzuten diogu, bihotzaz pentsatzen.
    Beasaingo ikastola Urbialde 2, z/g Tel. 943889617
  • Senez sortzen dugu, sorlanak zentzatzen gaitu.
oharra   covid 19    menua   irratia    argazkiak

cuid

GRACIAS AL El CONVENIO DE CUID CON ANDRAMENDI, PUEDES OBTENER UN DESCUENTO EN LAS MATRÍCULAS DE APRENDIZAJE DE 16 IDIOMAS

Matricúlate directamente,  y por ser trabajador o familiar de la Ikastola de Beasain  podrás beneficiarte de un descuento. El único requisito obligatorio es haber cumplido los 16 años,  o cumplirlos este curso.

Matricularse de forma semipresencial
Para matricularse en FORMACIÓN on-line

Más información...

El alumno está en el centro de nuestro proyecto educativo, pero no es un individuo que pueda vivir y educarse aislado. La Ikastola de Beasain ha ido desarrollando diferentes proyectos, cuidando las relaciones interpersonales, con el objetivo de impulsar la propia identidad. Entre ellas, la que atiende a la diversidad del alumnado y de las familias al amparo del Plan de Interculturalidad. Hablamos del convenio que acaba de firmar ANDRAMENDIK con UNED-CUID. Esto permitirá a socios, trabajadores, familias y alumnos de la Ikastola de Beasain acreditar su nivel de conocimiento en 16 idiomas.

urria4Eguraldi txarrak azken orduko moldaketa batzuk eginaraztera behartu bagaitu ere, Kilometroak martxan daude,eta egitarau ofizialean datozen ekintza gehienak normaltasunez ari dira burutzen. Hementxe dauzkazue ikusgai bertako argazkiak:

Beasain:

-DBHko ikasleak egiten ari diren zirkuitoko ibilbidean giro ona da nagusi. Ikastola azpiko postuan gustura egon dira ikasleak erronkei aurre egiten!

-Loinazko San Martin plaza azpian, aldiz, arrakastatsua izaten ari da Potxin eta Patxin pailazoen emanaldia. Lehen saioa 11:00etan izan da, eta bigarrena 12:30ean

-Igartza jauregian, Elikagaien taupadak haurrentzako antzerkia egiten ari dira, Kaiku enpresaren babesarekin.

-Gernika pasealekuko frontoian Reala fundazioaren eskutik futbol tailerra eta ludoteka ere giro onean doaz

Lazkao:

-LH 5 eta 6ko ikasleentzako tailerrak giro onean ari dira burutzen

-Eidabe taldearen antzerki emanaldiak ere burutu dira Ikastolako kirol estalpean, Edepe fundazioaren babesarekin.

Ordizia:

-LH 3 eta 4ko ikasleentzako tailerrak ere arrakastatsuak izaten ari dira

-DBHko ikasleak egiten ari diren zirkuitoko ibilbidean ere giro ona da nagusi, eta ikasleak gustura ari dira erronkak egiten!

urria6   urria5   urria7
    urria8

12.fw.png3.fw.png9.fw.png15.fw.png14.fw.png7.fw.png4.fw.png6.fw.png10.fw.png2.fw.png13.fw.png11.fw.png5.fw.png8.fw.png1.fw.png