Ratio: 5 / 5

Inicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activado

Badira ikasturte batzuk Andramendi Beasaingo ikastolak, Scratch proiektua erabiliz, bere Hezkuntza Proiektua garatzen duena. Proiektu hau hezkuntza etapa guztietara hedatua dago, Haur Hezkuntzako 5 urteko gelatik DBHra.

Scratch-az edo programazio edo kode lengoaia ikasteko ingurune honen bidez, ikasleei modu sortzaile eta kritikoan pentsatzen ikasten laguntzen zaie, sistematikoki arrazoitzen eta elkarlanean lan egiten erakutsiz. Ikasleek, esperimentatuz eta probatuz, esku artean jartzen zaizkien arazo-egoerak bideratzen ikasten dute konpetentzia teknologiko, pertsonal zein akademikoak garatu ahala, eta akatsetatik ikasiz. Ikaskuntza prozesu hau modu dinamiko eta entrenetenigarrian planteatzen denez, goi mailako ikasleek (argazkian LH5-6ko taldeetako ikasleek) beheko mailako ikasle batzuekin partekatzen dituzte sortutako jarduerak (jolasak, ipuin interaktiboak, bideojokoak, musika jarduerak, simulazio jolasak... ).

Informazio gehiago:

 

Historia de la Ikastola de Beasain

ANDRAMENDI ELKARKIDETZAN ETA ELKARLANEAN

12.fw.png4.fw.png6.fw.png3.fw.png16.fw.png9.fw.png11.fw.png1.fw.png7.fw.png8.fw.png15.fw.png10.fw.png14.fw.png13.fw.png2.fw.png5.fw.png