Proyecto educativo

Ratio: 5 / 5

Inicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activado
   

Las Ikastolas integradas en la Federación de Ikastolas de Euskal Herria ( EHI) partimos del proyecto Euskal Curriculuma, diseñado, debatido y aceptado por toda la comunidad educativa de las Ikastolas. El aprendizaje se entiende en Beasaingo Ikastola como un proceso que abarca diferentes ciclos en la vida del alumnado, desde la Primera a Infancia( Etapa 0-2) hasta el fin de la Educación Secundaria Obligatoria ( ESO). Como objetivo último el aprendizaje busca desarrollar las competencias humanas en todos los niveles, y tanto desde el punto de vista de un sujeto individual responsable como de sujeto colectivo y comunitario, activo en la sociedad y comprometido con la sociedad y el medio ambiente. Para ello nos basamos en los pilares del Curriculum Vasco y en los parámetros del Diseño Universal de Aprendizaje ( DUA).

Ratio: 5 / 5

Inicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activado

Geure irakaskuntza filosofia eraikitzailea da, jakinduria itxi bat transmititu ordez, jakinguraz mundua eraikitzea dugu helmuga. Eta mundu hori elkarrekin eraikitzea hezkuntza-komunitate osoaren partaidetzaz. Horretarako haurrek egiten dituzten galderei eta hausnarketei bidea emanez lan egiten dugu, haurra bera dagoelarik ikasketa-prozesuaren muinean, eta ez eskola-materiala.

Subcategorías

6 1 2 1 1

 

EKI DBH 1-4

 Konpetentzietan oinarritutako ikas-irakaskuntza

  • Ikaslearen irteera-profila da abiapuntua eta helmuga.
  • Funtsezko konpetentziak ikasarloetan lantzen dira.
  • Diziplinarteko egoerak eskaintzen ditu, arlo desberdinetako edukiak eta helburuak uztartuz.
  • Konpetentzia digitala ikasarlo guztietan garatzen da [EKI Digcomp]

 Ikas-egoerak, konpetentziak eskuratzeko eta garatzeko

  • Ikas-egoera esanguratsueta konplexuen aurrean jarriko ditugu ikasleak.
  • Oinarrizko jakintzak eskuratzeko, integratzeko eta egoera berrietara transferitzeko gai izango dira.
  • Adimen emozionala eta pentsamendu kritikoa helburu.

 Ikuspegi inklusiboa eta aniztasunaren trataera (IDU)

  • Unitate bakoitzaren hasieran helburuak argi adierazten dira.
  • Aniztasunari erantzuteko baliabideak eskaintzen ditu.
  • Talde-lana eta elkarren arteko laguntza sustatzen du.

 Ebaluazio hezigarria

  • Ikaslearen garapen osoa aintzat hartzen du.
  • Behaketan, jarraipenean eta eguneroko lanean oinarritzen da ebaluazioa: AUTORREGULAZIOA eta AUTOEBALUAZIOA.
  • Hobeto ikasteko prozesuetan jartzen da azpimarra, ez da azkenengo emaitzan soilik oinarritzen.

 Euskaran ardazturiko eleaniztasuna eta euskal kulturaren transmisioa

EKI DBH grafikoa

Historia de la Ikastola de Beasain

ANDRAMENDI ELKARKIDETZAN ETA ELKARLANEAN

6.fw.png16.fw.png2.fw.png1.fw.png12.fw.png3.fw.png13.fw.png7.fw.png8.fw.png4.fw.png10.fw.png15.fw.png14.fw.png11.fw.png9.fw.png5.fw.png