ESO

6 1 2 1 1

 

EKI DBH 1-4

 Konpetentzietan oinarritutako ikas-irakaskuntza

  • Ikaslearen irteera-profila da abiapuntua eta helmuga.
  • Funtsezko konpetentziak ikasarloetan lantzen dira.
  • Diziplinarteko egoerak eskaintzen ditu, arlo desberdinetako edukiak eta helburuak uztartuz.
  • Konpetentzia digitala ikasarlo guztietan garatzen da [EKI Digcomp]

 Ikas-egoerak, konpetentziak eskuratzeko eta garatzeko

  • Ikas-egoera esanguratsueta konplexuen aurrean jarriko ditugu ikasleak.
  • Oinarrizko jakintzak eskuratzeko, integratzeko eta egoera berrietara transferitzeko gai izango dira.
  • Adimen emozionala eta pentsamendu kritikoa helburu.

 Ikuspegi inklusiboa eta aniztasunaren trataera (IDU)

  • Unitate bakoitzaren hasieran helburuak argi adierazten dira.
  • Aniztasunari erantzuteko baliabideak eskaintzen ditu.
  • Talde-lana eta elkarren arteko laguntza sustatzen du.

 Ebaluazio hezigarria

  • Ikaslearen garapen osoa aintzat hartzen du.
  • Behaketan, jarraipenean eta eguneroko lanean oinarritzen da ebaluazioa: AUTORREGULAZIOA eta AUTOEBALUAZIOA.
  • Hobeto ikasteko prozesuetan jartzen da azpimarra, ez da azkenengo emaitzan soilik oinarritzen.

 Euskaran ardazturiko eleaniztasuna eta euskal kulturaren transmisioa

EKI DBH grafikoa

Ratio: 5 / 5

Inicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activado

EKI: Características  de un proyecto innovador. DIARIO VASCO . 13.3.2013 / GARA 2013-6-5

Ratio: 5 / 5

Inicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activadoInicio activado

EKI PROYECTO: ESO1 1. Objetivos de las competencias de la 1ª evaluación

Historia de la Ikastola de Beasain

ANDRAMENDI ELKARKIDETZAN ETA ELKARLANEAN

2.fw.png9.fw.png12.fw.png15.fw.png5.fw.png14.fw.png1.fw.png7.fw.png13.fw.png4.fw.png10.fw.png6.fw.png11.fw.png3.fw.png16.fw.png8.fw.png