ESO
EKI DBH 1-4
Konpetentzietan oinarritutako ikas-irakaskuntza
- Ikaslearen irteera-profila da abiapuntua eta helmuga.
- Funtsezko konpetentziak ikasarloetan lantzen dira.
- Diziplinarteko egoerak eskaintzen ditu, arlo desberdinetako edukiak eta helburuak uztartuz.
- Konpetentzia digitala ikasarlo guztietan garatzen da [EKI Digcomp]
Ikas-egoerak, konpetentziak eskuratzeko eta garatzeko
- Ikas-egoera esanguratsueta konplexuen aurrean jarriko ditugu ikasleak.
- Oinarrizko jakintzak eskuratzeko, integratzeko eta egoera berrietara transferitzeko gai izango dira.
- Adimen emozionala eta pentsamendu kritikoa helburu.
Ikuspegi inklusiboa eta aniztasunaren trataera (IDU)
- Unitate bakoitzaren hasieran helburuak argi adierazten dira.
- Aniztasunari erantzuteko baliabideak eskaintzen ditu.
- Talde-lana eta elkarren arteko laguntza sustatzen du.
Ebaluazio hezigarria
- Ikaslearen garapen osoa aintzat hartzen du.
- Behaketan, jarraipenean eta eguneroko lanean oinarritzen da ebaluazioa: AUTORREGULAZIOA eta AUTOEBALUAZIOA.
- Hobeto ikasteko prozesuetan jartzen da azpimarra, ez da azkenengo emaitzan soilik oinarritzen.
Euskaran ardazturiko eleaniztasuna eta euskal kulturaren transmisioa
- Detalles
- Categoría: ESO
- Visto: 8600
EKI: Características de un proyecto innovador. DIARIO VASCO . 13.3.2013 / GARA 2013-6-5
- Detalles
- Categoría: ESO
- Visto: 9768
EKI PROYECTO: ESO1 1. Objetivos de las competencias de la 1ª evaluación