Eleanitz proiektua 1991 urtean abiatu zen euskal hiztun eleanitzak hezteko helburuarekin. Helburu hori bete ahal izateko, euskara, gaztelania, ingelesa eta frantsesaren irakaskuntza eta ikaskuntza prozesuak marko metodologiko eta curriculum komun baten baitan bildu ziren.

Eleanitz-English eta Eleanitz-Français proiektu zabal horren adarrak dira, eta honako ezaugarriak dituzte:

• Ingelesaren ezartze goiztiarra: 4 urtetik aurrera.
  • Frantsesaren ezartzea Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 1.mailatik aurrera.
  • Ekintzan oinarritutako ikuspegian sortutako ikasmaterialak eta proposamen didaktikoak: hizkuntzaren ikaskuntza ekintza esanguratsuak gauzatuz eta ekintza horiek besteekin partekatuz gauzatzen da (adb. ipuin dramatizatuak, ataza eta proiektuak, CLIL/EMILE).
  • 4-16 adin tarteetarako ikasmaterial progresibo eta koherenteak.
  • Irakasleen prestakuntzan eta garapen profesionalean ardaztua.
  • Irakaskuntza metodoen, ikasmaterialen eta irakasleen prestakuntzaren jarraipena eta hobekuntza barne- eta kanpo-ebaluazioen bidez.

Eleanitz proiektuak ondoko ikasmaterialak eskaintzen ditu ingelesaren eta frantsesaren irakaskuntza-ikaskuntzarako:

Eleanitz English:

• Ready for a Story (4 – 6 urte bitarteko ikasleentzat). Egilea: Josep Maria Artigal
  • The Adventures of Hocus and Lotus (6 – 8 urte bitarteko ikasleentzat).
  • Story Projects (8 – 10 urte bitarteko ikasleentzat).
  • The Explorers (10 – 12 urte bitarteko ikasleentzat).
  • EKI-Subject Projects (12 – 14 urte bitarteko ikasleentzat).
  • SSLIC – Social Sciences and Language Integrated Curriculum (14 – 16 urte bitarteko ikasleentzako Social Sciences eta English arloetarako ikasmaterialak)
  • Science for the contemporary world (16-17 urte bitartetako ikasleentzako ‘SCW’ arlorako Moodle bidezko ikasmaterialak).

Eleanitz Français:

• En Français aussi! (12-16 urte bitarteko ikasleentzat). Eskaintza osoa ikusteko www.eleanitz.org orrira joan.
PROIEKTUA HASIERA DATA DESKRIBAPENA EGOERA
ELEANITZ-INGELESA 96-97 3- urteko gelatik sartzen dugu, bataz beste, astean  2:30tik 3:30 ordu bitarte
2009-10etik  irakasle berak ematen du gela guztetan.

Hizkuntzen Trataeera Beteratuan ere sartuta dago proiektua.

2014tik Cambridge-ko Aztertzaile Ofizialak

FRANTZESA 03-04 Lehen Hezkuntzako 5-6 mailetan. Astean 2 ordu
Oso maila ona lortu dute. Irakurtzen eta elkarrizketa sinpleetan
Hizkuntzen Trataeera Beteratuan ere sartuta dago proiektua
GAZTELERA   Lehen Hezkuntzako 3. mailan
LH2. mailan , taldearen aurrekomailaren arabera
Hizkuntzen Trataeera Beteratuan ere sartuta dago proiektua
BERTSOLARITZA

03-04 (2.etapa)

Lehen Hezkuntza osoan

Ekoizpenaz gain, bertso-antzerkiak asko lantzen dira.

Eskola arteko Bertso-txapelketan parte hartzen dugu.

Lazkaoko Ikastolako bertso-paper jaialdian parte hartzen dugu

2009-10etik  LH1etik lantzen dugu

Bertso-Eskola hitzartua Beasaingo Udalarekin

AHOZKOTASUNA

11-12 (2.etapa)

Kantu eta antzerki bidez, adinaren arabera
Logopedia jarraipen pertsonalizatua

Kultur Asteko aurkezpena da deigarriena.  Baina ohikoak dira :

• ikasleak ikasitako   kantu eta ipuinak beste  geletan  aurkeztea
  • ikasleak ikasitako  gaiak eta bizi izandako pasadizoak gelakide aurrean  aurkeztea.
  • Kanpoan , behar denetan, ahozko aurkezpenak egitea ( Agenda 21…)
  • Ikasle bakoitzarekin landu beharreko ariketak, eta ahoz gora aritzeko metodologia

IDAZKETA ETA IRAKURKETA GOIZTIARRA

03-04 (2.etapa)
Haur Hezkuntzan abiatzen da, 2 urteko gelatik gora aurre-idazketa eta aurre-irakurketa

Lehen Hezkuntzarako 1. mailarako ikasle guztiek ( ia salbuespenik gabe) hizki larriz

irakurtzen eta idazten dute

Idazketa-irakurketaren lanketa posturala eta grafologikoari eguneroko tarte bat eskainiz,

arreta eta memoria lantzeko helburua 2009-10etik

2008-09tik iburuaren Astea, eta ikasleen liburu kolektiboak
IRAKURZALETASUN

Udal Liburutegiaren erabilera, gelako liburutegiak eta ikastolako liburutegian

IDAZLEAK IKASTETXEETAN programa

LIBURUA:ALTXOR IZKUTUA  eta

LIBURU KOLEKTIBOA

ZINE-ANTZERKI EMANALDIAK

08-09an  Talde-Liburu egitasmoari ekin genion,  Liburu Eguna zela eta.www.beasaingoikastola.com/Hezkuntza Proiektua/

EIEk bideratuta, Idazle bat etortzen da. Ikasleek irakurrita izaten dute bere liburua

Galtzagorri elkarteak liburu-kutxa bat ekartzen du eta baita animatzaile bat ere. Ikastolan izaten da eta ikasleek maileguan hartzen dituzte liburuak.Liburu-Asterako liburu-idazketa kolektiboak eta irakurketa-saioak 2012-2013. Ipuin-irakurketak Titilimundi  kuanto !saioan

Eskola-ordutegian egiten diren zine eta antzerki emanaldietara joaten gara.

Gainera, larunbatetan izaten diren euskarazko zine-emanaldietarako sarrerak banatzen edo zozkatzen ditugu

IDAZTEKO GOGOA
96-97 (1.etapa)
2009-01(2.etapa)
BEASAINGO UDAL LITERATUR LEHIAKETA
Eta IDAZKETA KOLEKTIBOA

Gure mailetan Beasain osoko ikasle guztiek parte hartzen dute.
Ipuin-idazketa kolektiboa, ideia bat emanda, eta Haur Eskolako marrazkietako pertsonaietatik abiatuta