cuid16 HIZKUNTZA IKASTEKO HITZARMENA SINATU DU ANDRAMENDIK UNEDekin

Ikaslea dago gure hezkuntza proiektuaren erdian, baina ez da isolatuta bizi eta hezi daitekeen norbanakoa. Hainbat proiektu garatuz joan da Beasaingo Ikastola, pertsona-arteko harremanak zainduz, norbere nortasuna bultzatzeko helburuarekin. Horien artean, ikasle eta familien aniztasunari erreparatzen diona Kulturartekotasun planaren babesean. ANDRAMENDIK UNED-CUIDekin sinatu berri duen hitzarmenaz ari gara. Horri esker Beasaingo Ikastolako bazkideek, langileek, familiek eta ikasleek 16 hizkuntzetan bere jakintza-maila akreditatu ahal izango dute.

Ez dago aurre-baldintza akademikorik eta matrikulatzeko aukera izango dute : Andramendiko bazkideek eta beraien familiek, eta Beasaingo Ikastolako 0-16ko ikasleen familiako kideek eta 16 urtez gorako ikasleek ( 2021eko iraila baino lehen 16 urte betetzen dituzten ikasleak barne) eta ikasle ohiek.

Ikasketak guztiz on-line egin ahal izango dira, edo modu erdi-presentzialean ere burutu ahal izango dira, UNED-Bergaran eskolak jasoz.

Informazio osoa: pdfCUID 2020-2021

Ikastola anitza eta zabala: Kultur-artekotasuna errotutako praktika.

Ikaslea dago gure hezkuntza proiektuaren erdian, baina ez da isolatuta bizi eta hezi daitekeen norbanakoa, dio zuzendariak. Hainbat proiektu garatuz joan da Beasaingo Ikastola, pertsona-arteko harremanak zainduz, norbere nortasuna bultzatzeko helburuarekin. Horien artean, ikasle eta familien aniztasunari erreparatzen diona Kultur-artekotasun planean txertatuko dena, ANDRAMENDIK UNED-CUIDekin sinatu berri duen hitzarmena da. Horri esker Beasaingo Ikastolako bazkideek, langileek, familiek eta ikasleek 16 hizkuntzetan bere jakintza-maila akreditatu ahal izango dute. Modu horretan ere Beasaingo Ikastolak ekarpena egin nahi die euskara ama-hizkuntza ez duten familiak ere beraien jatorrizko hizkuntzetan errekonozitu eta euskal mundura gerturatzeko. Izan ere, Beasaingo Ikastolak aniztasuna aberastasun gisara onartzen eta lantzen du bere jardueran.

12.fw.png14.fw.png15.fw.png9.fw.png7.fw.png5.fw.png3.fw.png11.fw.png8.fw.png16.fw.png1.fw.png10.fw.png4.fw.png13.fw.png2.fw.png6.fw.png