Langileak

LAN-TALDEA

Beasaingo Ikastolako lan-talea Andramendi kooperatibaren erronka estrategikoekin lerrokatua dugu. Mondragon Unibertsitateak bultzatutako Bateratzen eta Baterhazi plataformez baliatuz, lan-taldearen konpromisoak ikaslea du ardatz, eta horrekin Hezkuntz Proiektu berritzailea sustatu dugu, Euskal Herriko Ikastolen Marko Pedagogikoan txertatuz.

Hezkuntz Proiektuaren berrikuntza eta kalitatea bermatzeko  lan-talde euskalduna, anitza, formatua, kohesionatua eta sortzailea osatu dugu.

2017-2020 ikasturteetarako Irakaskuntza Unibertsalaren parametroetan, DEI( Denei Erakusteko Ibilbideak) proiektua bultzatzen ari gara Berritzegune Nagusiko zuzendaritzapean.

Aurreko urteetako DEIko formakuntzaz gain, 2018-19an talde-lan kooperatiboari eta EHIko HPI lerroei lotu diogu gure formakuntza, ebaluaketa barne.

EHI eta Berritzeguneko formakuntzekin lotua, Ikastola osoko talde lana (0-16) biltzen da astero, etengabe, talde-lanean ikasleen jarraipena egiteko eta gure esperientziak partekatzeko, elkarri eraginez geure Hezkuntza Proiektua egokitzeko edota berritzeko, beti ere norabidea, kohesioa eta koherentzia bermatzeko.

Lan Taldea

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
leire unanue
Leire Unanue

2018an hasi zen lanean Beasaingo ikastolan. Haur Hezkuntzako gradua ikasi zuen Hezkuntza Bereziko espezialitatean Donostiako Irakasleen Unibertsitate Eskolan, EHUn. Lehen Hezkuntzako gradua ere egin zuen HUHEZIn. Ondoren Entzumena eta Mintzairako espezialitatea burutu zuen UDIMAn.

intza goikoetxea
Intza  Goikoetxea

2018an hasi zen lanean Beasaingo Ikastolan, bertan praktikak egin ondoren.
Lehen Hezkuntzako Gradua Hezkuntza Berezia ibilbidean eta Haur Hezkuntza Gradua ikasi ditu. Biak Mondragon Unibertsitatean.
Haur eta gazteen aisialdiko begirale gisa jardun da.

inigo etxeberria
Iñigo Etxeberria

2018an hasi zen Beasaingo ikastolan lanean. Euskal Herriko Unibertsitatean Jarduera Fisikoaren eta Kirolaren Zientzietan graduatua eta, ondoren, Bigarren Hezkuntzako irakasle izateko masterra egina, unibertsitate berean. Orain Lehen Hezkuntzako gradua egiten ari da, gorputz hezkuntzan espezializatua.

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Inactive
maddi otamendi
Maddi Otamendi

2018an hasi da lanean Beasaingo Ikastolan. Musikaren historia eta zientziak gradua eta Musika Hispana masterra egin zituen Salamancako unibertsitatean. Aldi berean, C.P. Música Antonio Machadon Piano eta kantuko kontserbatorioko ikasketa profesionalak burutu zituen.