0-2 URTE BITARTEKO HAURTZAINDEGIA

Goiza + Bazkaria
Bazkaria + Arratsaldea--taldea sortu ezkero

Egun osoa edo txandakakoa

260€ (15:00tik aurrera atera ezkero)

ORDUTEGIARI BURUZKO OHARRAK

1.- Ikaslea ezin da 8 ordu baino gehiago egon Haur Eskolan

2.-Sarrera-irteera ordutegia malgua bada ere, zorrotz errespetatu behar dira hainbat arau :
SARRERA : 7:30etatik 9:30etara : Goizetan 12:00etan: Eguerdietan.
IRTEERAK : 13:30etan :Eguerdietan.
15:00 arratsaldeko aurreneko irteera (meriendatu gabe)
17:30 arratsaldean meriendatu ostean

Ikasleen sartu-irteera ordutegiak bete ezin direnean, justifikatu egin behar dira, haurren otorduak, lotorduak eta jolasa-orduak babesteko.

3.- Irteteko orduetan, haurrak ez dira baimendu gabeko inoren esku utziko. Ohiko ez den norbait etorri behar bada, aldez aurretik haurraren liburuan baimena idatzita jarri behar da.

2018-2019 KO EGUTEGIA

Ikasturtea Irailaren 4an hasiko da uztailaren 27ra arte
Aurtengo egutegietan jai-egun ofizialez gain ondorengo egunotan jai egingo da :
Abenduak 7, 24,31 Otsailak 5, Ekainak 3, Uztailak 29,30.

Altak, Bajak eta Ordainketak
  1. Haurtzaindegiak 11 hilabeteko kuotak ditu  ikasturtean. Azkeneko hilabetea uztaila da.  Ikaslea hastea aurreikusten den hilabetetik kobratuko dira kuotak. Aurreikusitako datan hasten ez bada ere kobratu egingo zaio.
  2. Kuotak kontu korrontetik pasatzen dira , aldez auretik. Kontu korrontean dirurik ez egoteagarik sortutako komisioak familiek pagatzen dituzte.
  3. Egokitzapena ez da kobratzen, baina DERRIGORREZKOA da.
  4. Bajak behar bezala jakinarazi beharko zaizkio Ikastolari, familiak izenpetutako idazkiaren bidez, eta adietzera eman, gutxienez, hilabeteko aurrerapenarekin.Hala ere, baja eman duen ikasleak trimestre batean ordaintzeko konpromezua hartzen du
  5. Hasteko garaian, ikaslea ez da matrikulatutzat hartuko , 90 euroko matrikula ordaindu gabe. Gutxienez hasi baino hilabete aurretik ordaindu beharko du--eta irailaren hasi behar dutenek uztailaren 7a baino lehen-- ondorengo kontu korronte honetan NAFARROAKO RURAL KUTXAn ES11 3008 0157 9030 6192 4324 eta ziurtagiria aurkeztu beharko du hasi baino lehen
  6. Ikastolan anai-arrebarik ez duten ikasleek 300€ko fiantza ordaindu behar dute.. Fiantza hori itzuli  egingo zaio e urteko gelan  Ikastolan gertzen direnei.Haurtzaindegian dabiltzan ikasleei 2 urteko gelara matrikulatzeko orduan puntu 1 emango zaie baremazioan.
  7. Urteko ikasle-aseguruagatik 12 euro kobratuko zaio aurreneko erreziboarekin

IDAZKARITZARA AURKEZTEKOAK HASI AURRETIK