Profesor@s

EDUCAMOS EN EQUIPO

Trabajamos en equipo, alineados con las directrices estratégicas de la cooperativa Andramendi.

Nuestro alumnado es el centro de nuestro proyecto y de nuestra reflexión. guiado Mondragon Unibertsitatea (Baterhazi, Bateratzen). Partimos del Marco Pedagógico de la Federación de Ikastolas de Euskal Herria( EHI) para impulsar un Proyecto Educativo innovador. Nuestra Ikastola garantiza la euskaldunización, con un equipo educativo formado, cohesionado y creativo.

Entre 2017-2020 desarrollaremos el proyecto DEI, siguiendo los parámetros del Diseño Universal de Aprendizaje, en estrecha colaboración con el Berritzegune Nagusia, que promueve la innovación educativa.

Además de nuestra fomación en nuestro proyecto de DUA ( Diseño Universal de Aprendizaje ) . Este curso 2018-19 nos estamos centrando especícamente en el trabajo cooperativo y en las líneas maestras de Renovación Pedagógica de EHI, incluida la evaluación. Siguiendo las pautas de las formación que recibimos desde la Federción de Ikastolas (EHI) y el Berritzegune, fundamentalmente, formamos un grupo ( 0-16) que se reúne semanalmente para realizar un seguimiento personalizado del alumnado y autoevaluar nuestra labor, compartiendo nuestras experiencias y enriquiciéndonos mutuamente, con el objetivo de adecuar y renovar nuestro Proyecto Educativo, en concordancia con el Perfil de salida de alumnado y garantizando la cohesión y la coherencia de nuestra actuación.

La ikastola abierta todo el año, y siempre con Beasain dispuesto a seguir euskaldunizándose. Primero a través de nuestros alumnos y familias.

Inicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivadoInicio desactivado

IRATXE VAZQUEZ AUZMENDI

bi iratxe 247

Iratxe Vazquez Auzmendi
F mailan 3. saria
8 urte Beasain
Beasaingo Ikastola
F maian 3. saria

• Iratxe Vazquez naiz eta 8 urte ditut. Beasaingo Ikastolan ikasten dut eta lehen aldia da lehiaketa honetako sari bat jasotzen dudala

• Kirolak atsegin ditut eta irakurtzea eta idaztea gustatzen zaizkit

Amaia eta Jon

Bazen behin Amaia izeneko neska bat. Barrutik bihotz onekoa, maitakorra eta oso lotsatia. Kanpotik oso bihurria, goxokizalea eta apaintzea asko gustatzen zitzaiona zen.

Hamar urte zeuzkan eta oso zoriontsu zen amarekin eta aitarekin oso ondo konpontzen zelako. Alaba bakarra zenez gauza guztiak berarentzat ziren. Irteerak egiten zituzten zinera, mendira eta leku guztietara ero moten zuten.

Halako batean amak esan zion Amaiari:

- Amaia ume bat izan behar dut.

- Ama, gezurra izango da!

- Ez, ez da gezurra eta espero dut nik umea izaten dudanean zuk lagunduko didazula zaintzen.

- Bai ama, saiatuko naiz.

Orduan, umea izan zutenean Amaiari esan zion:

- Amaia erosketak egitera joan behar dut eta mesedez, zaindu umea. Ondoren, etxea garbitu behar dut eta zaindu Jon.

Amaia nazkatuta zegoen beti Jon garbitzeaz eta horrelako gauzak egiteaz. Beraz, amak umea zaintzeko esan zion batean, Amaia bere logelara joan zen. Bitartean, Jon negar eta negar aritu zen eta amak, iritsi zenean, Amaia zigortu egin zuen horrelako gauza bat egiteagatik.

Amaia momentu hartan oso minduta zegoen Jon gehiago maite zuela eta bera ez zuela maite uste zuelako. Amaiak irteera bat egiteko esaten zuen bakoitzean ezetz esaten zion Jon txikia zela eta ezin zuela.

Egun batean, etxetik alde egitea erabaki zuen eta motxila hartu eta aldegin zuen. Baina lagunaren etxera joan zen eta honek esan zion:

- Zer zabiltza hemen?

- Ni lo egitera etorri naiz.

- Eta nola etorri zara abixatu gabe? - dio lagunak

- Ba, etxean Jon jaio zenetik ez naiz oso ondo konpontzen amarekin . Eta pasatutako guztia kontatu zion bere amak bera ez zuela maite esanez.

- Nola ezetz! Ni handiena nintzen eta ume txiki bat jaio arren berdin-berdin maite izan ninduten.

- Egia da, benetan? - dio Amaiak.

- Zoaz etxera. Zure gurasoak oso kezkatuta egongo dira eta.

- Amaiak kasu egin zion bere lagunari eta bere etxera joan zen. Amak errieta egin zion baina dena esplikatu zionean amak Jon bera baino gehiago ez zuela maite esan zion eta biak berdin-berdin maite zituela esan zion. Baina Jon jaio berria zenez berarekin denbora luzez egon behar zuela esan zion: jana eman, bainatu, paseatu ... egin behar zuela.

Ordutik aurrera, Amaia berriro zoriontsu izan zen. Jon hazi egin zen eta berriro familiak lehen egiten ez zituen gauzak egiten zituen. Oso zoriontsu izan ziren.

“MAITASUNA”

Historia de la Ikastola de Beasain

14.fw.png6.fw.png10.fw.png2.fw.png15.fw.png13.fw.png8.fw.png3.fw.png7.fw.png1.fw.png4.fw.png5.fw.png16.fw.png11.fw.png9.fw.png12.fw.png