hikhasi1

SEGURA IRRATIA

1996-97an hasi eta 2001-02 bitartean bi irratsaio egiten genuen astean SEGURA IRRATIAN. Txiki-Txoko eta Musika Klasikoaren Giltzak. Lehen Hezkuntzako ikasleek egiten zuten lehen irratsaioa, eta DBHkoek bigarrena. Esperientzia haren berri eman zuen Hikasi aldizkariak. Hementxe irakur dezakezue.

Beste alde batetik, 2012-13tik aurrera Titilimundi,kuanto! irratsaioa entzun eta bertan egiten dugun lanaren berri, ANDRAMENDI IRRATIA atalean ere irakur dezakezue.

TEATRO

En la Ikastola comenzamos en Educación Primaria a preparar obras de teatro. EN ocasiones l@s alumn@s de Primaria, bajan a las aulas de Infantil o acuden a otros centros a representar sus obras. En todas las Semanas Culturales de la Ikastola se realizan también representaciones, pero además acudimos asiduamente a los Encuentros de teatro Interescolar de Azpeitia.

Podéis ver a continuación algunas de las obras representadas en Azpeitia, pero en el canal ANDRAMENDI de Youtube podríes ver otras obras.

En la ESO daremos continuidad también a este proyecto